جوانی فرصت بهره مندی از برکات الهی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوانی فرصت بهره مندی از برکات الهی است
نوشته شده در دو شنبه 25 مرداد 1395
بازدید : 94
نویسنده : علی

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به مطالعه زندگی بزرگان اخلاق و دین توسط جوانان اظهار داشت: همه دانشمندان و بزرگان تاریخ از همت بلند خود به این رتبه و منزلت رسیده اند و باید روش زندگی آنها را الگوی خود قرار داده و نکات مثبت آن را دریافت کنیم.

وی زمان تحصیل معنویت در زندگی را دوره جوانی معرفی  و تصریح کرد: پاک بودن در این دوران و دست آویزی به اصول اخلاقی دین همچون راستگویی و تحصیل معنویات و دوری از محرمات می تواند به رشد شخصیت افراد کمک ویژه کند.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت، وظیفه افسران و دانشجویان ارتش را در کسب معنویات بسیار بالاتر از دیگران خواند و خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح باید با تکیه بر اصول اسلام ناب محمدی (ص) روح و جسم خود را صیقل دهند تا در دوران سختی بتوانند از این اندوخته معنوی خود استفاده کرده و بر مشکلات فائق آیند.


وی جرأت و جسارت را ویژگی اصلی افسران ایرانی دانسته و گفت: اعتماد به نفس در کارها و تکیه بر بر دانش داخلی می تواند کلید موفقت افسران جوان ما باشد که باید در دوره های آموزشی بر این نکته تأکید ویژه شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، شهدا را الگوهای اسلامی برای جوانان معرفی کرد و افزود: شهدایی همچون صیاد شیرازی، بابایی، اردستانی و... معنای واقعی سرباز اسلام و ایران را برای ما مشخص کردند و ما باید با مطالعه زندگی آنها و مجهز کردن خود به سلاح ایمان شخصیت خود را ارتقاء دهیم.

 



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: